Daune auto Uniqa
Centru de constatari daune header
Constatări daune auto
Concept Car Service Vest
Luni-Vineri 09:00 - 16:30
Nested Portlets
Uniqa
Reparatii daune auto polite RCA si CASCO UNIQA
Avantajele de a-ti repara masina la Concept Car Service Vest
-
Consilier personal pentru deschiderea dosarului de dauna auto = CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL DE INTOCMIRE A DOSARULUI
- Dupa preluarea si procesarea dosarului, masina intra in lucru DIRECT = FARA GRIJI PENTRU ACCEPT PLATA, Piese etc.
- TRACTARE GRATUITA pe raza municipiului Bucuresti.
- „Pickup your car” – La solicitarea dvs. preluarea masinii dvs. cu soferul nostru si inapoierea acesteia dupa reparatie = TIMP CASTIGAT pentru tine.
- Masina la schimb pe toata perioada lucrarii (in limita masinilor disponibile din parcul nostru auto).
- CEL MAI SCURT TIMP POSIBIL de asteptare pentru reparatia masinii – pana la 15 locuri in atelierul de caroserie si pana la 20 de locuri in vopsitorie.
- FREE BAR in sala de asteptare de la etaj.
Actele de care ai nevoie la deschiderea dosarului de daune pe polita RCA:
- Document constatator al producerii evenimentului (proces verbal la Poliție, constatare amiabilă, anexa 2);
- Autorizație de reparație, dacă este cazul în original;
- Avizare daună (se completează la deschiderea dosarului);
- Copie poliță de asigurare RCA;
- Copie talon (certificat de înmatriculare);
- Copie carte identitate
- Copie permis de conducere
- Delegație (în cazul proprietarilor persoane juridice);
- Procură notarială, în cazul în care proprietarul este o altă persoană;
Documente necesare pentru deschiderea unui dosar de daune pe polita CASCO:
- Document constatator al producerii evenimentului (proces verbal la Poliție, constatare amiabilă, anexa 2);
- Autorizație de reparație, dacă este cazul în original;
- Avizare daună (se completează la deschiderea dosarului);
- Copie poliță de asigurare CASCO;
- Copie talon (certificat de înmatriculare);
- Copie C.I.
- Copie permis de conducere
- Delegație (în cazul proprietarilor persoane juridice);
- Procură notarială, în cazul în care proprietarul este o altă persoană;
Ce trebuie sa retii?
- Timp castigat
- Promptitudine
- Profesionalism